Flowergirl

.

zaterdag 9 mei 2009

Een aantal dingen die m'n gedachtens een paar minuten afleiding geven van alle shit



Wickie doet me denken aan "vroeger" toen ik altijd per sé TV moest kijken omdat ik dat programma echt niet kom missen! Jammer dat het nu niet meer op TV komt..
O, ik heb Wickie ook op een t-shirt geverft, hihi.

Op Girlscene ben ik heel wat uurtjes nu ik geen energie heb voor zoveel andere dingen. Staan vaak wel leuke dingen op.
www.girlscene.nl

Verder ben ik een hond aan het zoeken en ik heb een mega schattige Berner Sennen puppy gevonden.. Nu alleen nog eventjes mn moeder zover krijgen er eentje te kopen. *zucht*

En www.caloriechecker.nl word ook regelmatig gebruik van gemaakt. Niet echt slim, want het strijd tegen alle regeltjes van de dietiste!

Nu verdwijn ik mn bed maar eens in -nadat ik twee kruiken heb gevuld met gloeiend heet water en de cdspeler van mn zusje heb ingepikt- Morgen om 9uur weer wakker gemaakt. Gaan naar de kerk en ik heb er eigenlijk heeel weinig behoefte aan om anderhalf uur op een keiharde stoel te zitten, maar ik wil wel graag omdat ik ffies zin heb om iets anders aan mn hoofd te hebben en ik vind het gezellig om na de dienst alle vrienden weer te zien en even te kletsen over koetjes en kalfjes!
Welterusten!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage