Flowergirl

.

donderdag 23 april 2009

I dare you to..

..spise 200 gram REKER!

Fy søren, mett som jeg er. Det var så godt liksom.. Pappa maste om at jeg måtte spise mer, og ettersom jeg ikke har gått opp en eneste GRAM siden forrige gang jeg var hos næringsfysiologen,YESS, så tenkte jeg at "Okay, bare denne gangen her". Men ååh, aldri mer skal jeg spise så utrolig mange reker!!

Tanken på at det snart er kveldsmat gjør meg enda mere kvalm enn jeg er nå. Håper jeg klarer å overbevise pappa om at jeg ikke trenger dét før en gang i 21-tida altså..
Og da ser han på TVn uansett, så da slipper jeg forhåpentligvis unna smør på maten min!!

Uff. Det er 2 timer siden middagen nå, og enda er jeg drit kvalm :S

Har egentlig ikke noe særlig å skrive i dag, bare at jeg er kjempe letta over at jeg ikke har lagt på meg. Å ja, jeg var også hos tannlegen. Hun sa at jeg var flink til å pusse tennene *stolt, hihi*.

I morgen får det vel bli en "slappe av" dag for en gangs skyld. Kan hende jeg tar meg en tur til biblioteket i 2 tida og at jeg tar halv 4 bussen tilbake eller noe. Ja ja, jeg får se hvor mye jeg orker.

Au revoir, mon ami.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage