Flowergirl

.

woensdag 15 april 2009

Stress

Hei hei :)

I morgen (eller.. om 9 timer!) skal jeg endelig til Tomb igjen!
Fikk egentlig ikke lov, men etter mye mas fikk jeg d til. Så nå skal jeg være på Tomb fra torsdag til fredag!!!!
Jeg får bare lov å dra om jeg klarer å holde meg til den maten jeg har lovt pappa og mamma at jeg skal spise, ellers så blir nok dette siste gang foreløpig, men vi får nå se.

Fikk vite dette i 21-tida, så da ble det plutselig masse å tenke på!! Selvfølgelig begynte jeg å stresse igjen og det fører til at jeg kommer til å være våken hele natta. Har skrevet alt jeg skal ha med meg på papir.
& også når jeg skal spise hva og hvor.

Påsken var noe dritt med så mye mat, men i på tirsdag klarte jeg meg helt fint! Det vil ikke si at foreldrene mine var så glade, men det roa meg ned at det endelig gikk en dag der jeg klarte å holde meg til "planen" min..
I dag var verre og det har gått over 1000 kcal!!! Panikken kommer når jeg har passert 8-900 så da kan du tenke deg hva 1000 og oppover fører til. :S
Og.. problemet med å være våken så lenge som nå er at det går mange timer siden siste måltid, og jeg blir sulten igjen!
Sååå nå skal jeg spise ENDA en bolle, for hvis jeg ikke gjør det så kan jeg hvertfall glemme at jeg kan sove i noen timer.. (ikke noe godt når magen romler!)

ÆSJ: dagen i dag er jeg altså ikke særlig fornøyd med!! Men i morgen skal gå bedre, I SWEAR! :(

[ÅÅÅÅÅH, DET BLE ca 1200 KCAL!!!!!!!!! ]

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage