Flowergirl

.

donderdag 2 april 2009

Just another day.

Klokka 1400 hadde jeg time hos legen. Egentlig bare for å ta blod -og urinprøve, men jeg måtte stå på vekta og finne ut av blodtrykket mitt også. Det siste skulle jeg egentlig i morgen, men da kunne dem ikke sende det til sykehuset før neste uke og da må jeg vente så lenge, så de ville heller gjøre det i dag i steden for ;)
Det vil ikke si at jeg ikke trenger å dra dit i morra, for det skal jeg. Må snakke litt med fastlegen min fordi da han så resultatet fra forrige gang ble han litt bekymret og blablablaa. Jaja, får vel bare få det overstått. Fint at folk bryr seg hvertfall.

Etter å ha vært hos legen var jeg i biblioteket med pappa og vi fant en hel haug med krimbøker, DVD, og lydbøker, hihi. Man kan nesten si at vi tokk med alt som er bra der inne :P (neida)
Ellers så fant jeg noen hvite klær som jeg kan male på (nå er det 4stk som vil at jeg skal male noe til dem, så det er nokk å gjøre!!) og jeg kjøpte svart textil maling ettersom jeg neste har gått tomt for det.

Nå burde jeg egentlig gjøre litt engelsk, men jeg orker ikke.. Gjør det heller etter middagen, da har jeg noe å gjøre da også :P
Skal se Wallander nå!! Løøvv <3

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage