Flowergirl

.

donderdag 19 maart 2009

"FREEDOOOOM!!" -glem det-

Ingen skole fram til påske, nei. Skulle tro at det er kjempe deilig å slippe unna kjedelige timer på skolen og at jeg kan gjøre hva jeg vil nå som jeg er hjemme..
Tro om igjen! Nei, jeg har ikke kjedelige skoletimer, men det vil ikke si at jeg kan sove lenge hver dag og at jeg slipper unna masse maaaaaas. Klokka 8 blir jeg vekka -hvis ikke jeg er våken allerede!- og da må jeg spise. Klokka 10 er det mat igjen og jeg må ut en tur. Klokka 12 er det på tide med lunsj, og etter det må jeg finne på noe å gjøre også. Så er det tid til enda en mellommåltid klokka 14, og så pleier jeg å gå en tur og lager middagen etter det. Så da er det middag, oppvasken, litt tv titting kanksje? Og så har det gått 2 timer igjen, så da må jeg spise min siste måltid.
Dagen handler om mat, mat, mat og frisk luft. Og legebesøk +planlegging for tida framover når det gjelder skole.
Kjedelige greier, men sånn får det være.
Nå er det torsdag og klokka er 10. Dvs at jeg straks hører stemmen til mammaen min, som nå står og støvsuger, at jeg må lage en kopp med melk/kakao/juice og noe å spise.
Rundt 11 skal vi til Maihaugen sammen og etter det kjører mamma meg til ungdomsskolen -der jeg gikk og søstrene mine går når- fordi jeg skulle møte min gamle kontaktlæreren. Så tar jeg 14bussen hjem igjen sammen med tvillingene.
Flere planer har jeg ikke for i dag, bare lekser.. For det får jeg også besked om å gjøre.
Mas, mas, mas! Sorry til du som leser bloggen min. Den er ikke så spennende i det siste.
Åssen har dagen din vært?

3 reacties:

Op 19 maart 2009 om 10:52 , Blogger Susanne zei...

miDet er bra at du får i deg mat da:) åssen går det med deg? blir du bedre?

 
Op 19 maart 2009 om 14:40 , Blogger Good friends never let you down. zei...

ja, det er vel bra :)
føler meg litt bedre, men blir mest sannsynlig borte fram til etter påske da..
kan hende jeg stikker innom en tur før det, og blir med 1 eller 2skoledager :)

 
Op 23 maart 2009 om 13:14 , Anonymous Anoniem zei...

ja det hadde vært koselig:)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage