Flowergirl

.

donderdag 5 maart 2009

Because I'm bored

SORRY, Men dette går på nederlandsk.

Naam: Anne
Nickname: Goldfish
Woonplaats:Lillehammer & Råde
Geboortedatum: 29.10.1991
Lengte: 164cm
Kleur ogen: blauw
Schoenmaat: 40
School/werk: school, Tomb
Rook je: Nee!
Hobby's: Sporten, lezen, misdaadseries, films, tekenen en verven etc!
Broers/zussen: 3 zusjes
Heb je verkering/een relatie: verkering
Piercing: alleen 4 gaatjes in mn oren
Tattoo: nee
Vakantieland: Meestal Nederland, om familie en vriendinnen te bezoeken.
Is er iemand die je niet zal terugschrijven:Vast wel!
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen: Dat zijn er meerdere hier op school!
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen: Dan moet ik even denken..
Wie zou je graag ontmoeten: Charlotte Munch ofzo
Wie bewonder je enorm:Anneroos
Favoriete slaapkledij:Wat een vragen? Ehm, de chillbroek en een t-shirt
Favoriete auto: Boeit me niets
Favoriete film:Veeel
Favoriete muziek:Meest pop / rock
Favoriete stad:Weet ik niet
Favoriete knuffel: Mijn groene konijn
Favoriete geurtje:geen idee
Favoriete week/maandblad:Dat was altijd de donald duck, maar ik lees niet echt maandbladen meer.
Favoriete geluid:muziek, daar word ik vrolijk van.
Favoriete TV-series:wallander, anna pihl, midsomer murders, Lynley etc.
Favoriete schrijver:Carry Slee, Henning Mankell, Agatha Christie
Favoriete troetelnaam:Weet ik niet
Wat staat er op je mouse pad:Op wat?
Wat ligt er onder je bed: Een vakantietas, een doos met koffiezakjes en veel stof?
Lievelingskleur:Blauw
Lievelingslied allertijden: Dan moet ik eerst even laaaaang nadenken!
Lievelingslied op dit moment:Heb geen "lievelingslied", ik luister naar de radio en hou van afwisseling!
Lievelingseten:Hutspot, rabarber, boerenkoolstampot en andijviestampot
Lievelingsvak op school:Gym, engels.
Lievelingsdrank:Redbull, Chocolademelk!
Lievelingscijfer:7
Wat vind je het mooist aan jezelf: Uh, niks?
Welke deodorant gebruik je: Eentje waarvan ik er niet op kom hoe die heet. T heeft een blauwe dop, hihi.
Welke schoenen draag je het liefst: Hardloopschoenen
Hoe laat ga je slapen doordeweeks:de laatste tijd rond 10, maar normaal gesproken niet voor een uur of 1!
Welk woord of welke zin gebruik je vaak: Nouweee..
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: Uh? Ooit gehoord van privéleven?
Het meest beschamende moment van je leven: aha, gaat je niets aan!
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?: allebij.
Wat doe je in het weekend: Slapen, films kijken, vervelen, lezen, rondje lopen..
Welk vak doe/deed je niet graag op school: Economie, techniek
Je Ontbijt:koffie en soms een kracker
Wat eet je absoluut niet graag: asperges en olijven!
Huisdieren:Knøtte en de andere kippen, Pløffen en nog 2 konijnen en 6 katten
Lachen of dromen: Jaha? Dan kiezen we lachen!
Serieus of grappig:Allebij misschien..
Snel of traag: Ergens tussenin
Alleenstaand of relatie:relatie
Simpel of ingewikkeld: ingewikkeld, haha
Lang opblijven of vroeg naar bed: Hangt er van af
Licht of donker?:Licht!! Ben bang voor het donker
Spreken of zwijgen: Wisseld
Krant of weekblad:Weekblad
Knuffel of een kus:Knuffel
Gelukkig of triestig:wanneer?
Leven of dood:Leven
Links of rechts:rechts
Saus erop of ernaast?:geen saus
Bruin of blond: bruin
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen: Please, maak het leven wat minder ingewikkeld
Geloof je in reincarnatie: Nee
Bestaan buitenaardse wezens: Weet ik niet
Bestaat de ware: Vast wel
Waar kan je niet tegen:Onbegrip
Het beste gevoel ter wereld: Iemand waar je om geeft na een lange tijd weer zien!
Het slechtste gevoel ter wereld:Zo veel..
Waar ben je bang voor: dat hou ik voor mezelf
Word je soms emotioneel:ja..
Huil je tijdens films:soms moet ik een traantje wegvegen
Droombezigheid als je ouder bent:Iets met dieren
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar: Minder snoepen ? haha, mislukt!
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:Wat?! Pas 5 uur en ik ben klaarwakker! Tijd voor een episode 24!
Als welk dier zou je terug willen keren?: Een hond

Du får vel sette i gang med ordboka nå?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage