Flowergirl

.

maandag 26 januari 2009

surfthechannel.com

Noe tragisk har skjedd..
Anne og Susanne har nemlig sett alle Ugly Betty episodene, og nå har vi ingen ting å se på i timene, og da spesielt 3. og 4. timen på mandag: Truckkurs -.-
Så, hvis du som leser denna bloggen har et bra forslag må du gjerne fortelle meg det.

Jeg fant ut at det ligger 105 Cold Case episoder på www.surfthechannel.com , så hvis jeg bestemmer meg for å se den serien har jeg i hvertfall mer enn nok. Kanskje til resten av skoleåret! Men jeg er redd for at det kommer til å kjede meg etterhvert.. Kanskje.
Også har noen venner anbefalt meg å se The Green Mile, og den varer jo lenge den også, men jeg tror ikke jeg skal se den i timen. En film må man ta seg tid til og se hele på en gang. Med Pc'n på fanget i senga, sammen med en varmeflaske og en kopp kakao. Det er herlig.

Noe annet; jeg hørte læreren si at vi nå har gått gjennom all teori! Vil det si at det nå bare gjenstår eksamen?
Jammen! 26. februar, sier han nå. Jeg gruer meg. Den teoretiske truckeksamen varer i to timer og hvis man ikke klarer den får man ikke ta den praktiske delen. Det er nesten så jeg får lyst til å gjøre tentamen dårlig med vilje.. Jeg er ikke så glad i truck, det forstår du sikkert etter å ha lest bloggen min.

På tavla står:
- Når du nå har fullført teoretisk- og praktisk truckføreropplæring etter gjeldene opplæringsplaner og regler, og har bestått de nødvendige opplæringskrav, får du kompetansebevis for den eller de trucker du har lov til å kjøre. Du har fått den nødvendige grunnleggende kunnskap om hvordan du skal kjøre og bruke en truck på en riktig og god måte, og nå ... ... ...

Ja, det får egentlig være det samme.
Nå får vi fri i trucktimene fram til vinterferien, så da trenger jeg jo heller ikke noe ny serie! Genialt.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage