Flowergirl

.

donderdag 8 januari 2009

FEm ; fôrenhet melk

Susanne lærte meg noe nytt nå. Aha!
Jeg bare skriver det her slik at jeg klarer å huske det.
Så ja : FEm står altså for Fôrenhet melk. (jeg har visst ikke følgt med så mye når det gjelder detta her med husdyr nei, shame on me! )
Vi driver med økonomi skjønner du.. og dette er jo virkelig yndlingsfaget mitt! (NEI!)
Men jeg begynner i alle fall å skjønne litt mer nå, og det er vel bra?

Oi, Godt nyttår forresten! Håper at du som leser dette har hatt en fin ferie.
Det har jeg hvertfall. Jeg var hjemme hos pappa, mamma og søstrene mine i Lillehammer i ferien. Også var onkel fra Nederland på besøk, så det gjorde alt jo mye koseligere :) Vi har jobbet masse i uthuset, mest han og foreldra mine, så nå begynner det snart å bli ferdig. Og resultatet er slett ikke så verst! Jeg tror at det blir et kjempe koselig rom der, også er jo høna mine og 2 kaniner "naboen" da, hehe.
På søndag dro jeg tilbake til Råde sammen med min kanin og en stor bag, men først venta jeg 3 timer på Gardermoen siden jeg skulle ta tog der ifra til Råde sammen med Jens Anders.
Og nå er det på'n igjen, tida går like fort som før ferien. Det har nesten gått en hel skoleuke allerede!

1 reacties:

Op 10 januari 2009 om 21:18 , Blogger Susanne zei...

HAHA xD Du får meg til å føle meg smart. hihi.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage