Flowergirl

.

woensdag 10 december 2008

Historien om Gullfisken

Jeg kom til verden i Nederland den 29. oktober i 1991. 6 dager senere enn det jeg skulle. Men du skjønner, jeg trivdes i mamma sin mage. Jeg tenkte at, siden jeg har bursdag den 29. så kan jeg jo komme ut den dagen, liksom at jeg kan være med å feire denna dagen.
Eller nei, forresten! Jeg hadde tenkt å komme dagen før jeg. Det var den 28. mamma hadde bursdag og jeg hadde planlagt å komme da, som gave. Men slik ble det ikke.
Jeg er så ubesluttsom.

Men anyway. Fisken er opprinnelig nederlandsk og flyttet til Norge i 2005.
Tomb er skolen nå for tiden og jeg har gode venner her. Kan ikke tenke meg å gå på en anna skole akkurat nå. Je trives :'D

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage