Flowergirl

.

maandag 23 maart 2009

kut kut klote!!

Vandaag is totaaal niet gegaan als geplant hé!
Mam loopt de hele tijd te zeuren over eten- eet dit, eet dat- maar oké..
Vanochtend een broodje op en als lunch 2 rijstwafels. Dat valt dan nog te doen (ik moest een rijstwafel en een kracker, maar stiekem niet gedaan)
Nouja, ook nog melk erbij ofcourse (grmff) en een beker drinkyoghurt!
Dat was echt wel genoeg dus. En toen ben ik 4km gaan lopen en toen op de bus gestapt en naar Lillehammer gegaan.
Daar zijn winkels. En in winkels zijn er paaseitjes. En paareitjes zijn van chocola. En Anne kan chocola niet weerstaan. ARGH!
Dus heb ik, stomme troela, een heel pak met eitjes op in no time en vervolgens weer uitgekotst. Dat is maar goed ook, want moet je nu eens luisteren:
Ik en mam hebben een nieuwe weegschaal gekocht, want ik dacht dat die andere er erg naast zat. Die gedachte was niet fout, helaas, want ik ging er gelijk op staan en wat denk je? Fokking 3 kilo meer!! Ik ben dus helemaal niet ligt, zeker nu ik de waarheid weet niet! Wat zeuren die gasten hier over eten! Ik ben toch al zo moddervet en zwaar als een koe!!
Haaaleluja! Nu ga ik echt weer beginnen met hardlopen voor mijn spiegel, lopen en situps hoor! Ook al mag het niet! Ik moet en zal weer 3 kilo afvallen!! Anders trek ik het niet meer. Ik wil geen vies vet varken zijn!
Ik neem nu voor ik ga slapen nog 1 beker warme chocolademelk en dan is het uit met de "pret".Moeilijk, want ik heb ouders om me heen die me in de gaten houden en allemaal heeeerlijk eten kopen, maar ik moet en zal DUN zijn!! Ik ben het beu!
Ik ben dik, bah, vies!!
Planning voor morgen:
ontbijt: 1 rijstwafel met jam &bouillon
tussendoor: 1 rijstwafel met jam &thee
Lunch: 1 rijstwafel met jam &bouillon
tussendoor: 1 appel &water
avondeten: stukje vlees, 1/2 kleine aardappel, bloemkool &water
Voor het slapen: beker chocomelk
Dat is dat! En het moet en zal me lukken!!!!!
Anders pak ik maar meer en gooi ik het weer weg als er niemand kijkt. HA.
Ca. totaal calorien is dan: 470-500 kcal
Er mag, en er zal zeker geen verandering komen! Ik moet van nu af op de 500 kcal of lager zitten! Anders kom ik aan! En dat wil ik NIET. Na elke maaltijd of beker drinken moet ik 200 situps of meer doen.
Welterusten

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage