Flowergirl

.

zondag 22 maart 2009

Weer weekend

Dit weekend gingen we met nederlandse vrienden naar een huisje in Sjusjøen, niet zo ver van huis, en daar zouden we het hele weekend zijn.
Nouw, in het begin was het allemaal erg gezellig enzo, maar na 1 nacht had ik het helemaal gehad. Het ging echt heel erg fout toen zaterdagavond taco's en tortilia op het menu stond! Ik kan dat dus echt niet aan hoor, gezelligheid en heerlijk eten waar ik normaal lekker van zou smikkelen. Nee dankje, voor mij niet meer zulke weekenden!!
We gingen dus eten en ik zat er nog bij op de bank in het begin, maar toen werd het toch te veel en ik liep naar "mijn" kamer toe.. Huilend weer natuurlijk -dat doe ik té vaak de laatste tijd- en papa kwam achter me aan :S En ik moest iets eten dus ik pakte een lepel gehakt en een beetje komkommer & tomaat en dat was het.
Ik kon het niet aan bij de rest te zitten, dus ik at het op mn bed met een boek erbij. Later die avond kon ik het niet meer trekken en ik kreeg een fokking aanval van paniek. Hoofdpijn, duizelig -ging bijna zwart zien!- huilen, huilen en huilen!
Nouw, ik en mam gingen dus naar huis toen en daar heb ik lekker een hete douche genomen en toen nog een beker warme chocolademelk op en toen ging ik in mijn eigen bedje met een warme kruik. Thuis is het veiliger. Rust.
Maar goed, vandaag ging het weer mega kut! Ik heb zooo veel gegeten, dat is niet meer normaal! Het erge is dat ik normaal altijd zo'n grote eter was! Ik hield en hou nog steeds van lekker eten en koken! Dat is nou juist het vervelende en ik word er zo ontiegelijk moe van:( Mijn hoofd wil het niet en mijn maag gilt zo hard van wel!!
Verder ben ik cruesli he-le-maal zat! Niet kwa smaak, nee was dat maar zo, maar wel als ik er bij stil sta hoeveel calorieen er inzitten! Dat is echt veeel te veel!!!
En ik eet het- weet ik veel- als ontbijt, tussenmaaltijd, lunsh en nog een keer..
En ik heb vandaag een heel pitabroodje op!!! OOOW, kan het nog erger!
En straks zijn er pannekoeken en soep! En ik ga natuurlijk weer pannekoek kiezen want ik moet wel mooi aan tafel eten met de rest die pannekoek eet! Het houd allemaal nooit op.
En nu kwam mam alweer mijn kamer binnen en dan begint ze over vechten te praten. Dat ik moet vechten voor wat mijn lichaam wil en niet naar mijn hoofd moet luisteren. Wt nou als ik dat helemaal niet wil!? Maar ik luister naar mijn lichaam en de gedachtens die ik heb die zeggen dat ik eten moet laten staan laat ik wel mooi links liggen sinds ik thuis ben en niet meer op internaat, school!
En ik ben alweer een PAAR kilo aangekomen en durf te wedden dat ik nog meer aankom.
Ik ben het zo zat allemaal, spuug zat! En ik moet het eten ook binnen houden, want ze letten op me en ik maak iedereen al verdrietig. Het is ook nooit goed!
En nu mag ik voor NA de pasen ook niet meer naar school, dus ik moet de hele dag thuis niksen- Kut kut kut!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage