Flowergirl

.

maandag 23 maart 2009

..goes crazy

Mårn!
Er litt usikker på om jeg skal fortsette å blogge på nederlandsk eller ikke..
Det er vanskelig å sette ord på alt når jeg skriver norsk, kjønner du.
Men jo, i dag får jeg vel fortsette på norsk ;)
Det er mandag og de fleste er på skolen nå. Men det er ikke jeg- Nei, jeg har sykemelding fram til étter påske! Kjedelig.
Det er ikke mye å finne på her hjemme og jeg savner Tomb og gjengen. Å, forresten! Fra mandag til tirsdag neste uke stikker jeg innom på skolen! Må hente litt klær og greier, så da kommer jeg på mandag en gang og så får jeg lov å være på skolen på tirsdag, og tirsdagkveld drar jeg tilbake til Lillehammer :D
Gleder meg! (Mamma skal være med da, pff).
Om en time skal jeg ta bussen til byen og der skal jeg møte Mildri! Det blir bra. Tror jeg skal ta meg en tur til biblioteket også.. Gjerne kall meg en nerd eller noe, men jeg liker å bare sitte der og å bla litt i bøker. Har brukt mye av tida mi der da jeg gikk på gausdal vgs skal jeg si deg. Det ble så mye venting på bussen, så da måtte jeg jo finne på noe da?
Når det kommer til mat så går det litt opp og ned. Det er jo egentlig bra at jeg spiser og at jeg går opp i vekt, men psygisk er det ikke noe særlig. Den "stemmen" i hodet mitt vil jo ikke ha mat, mens magen og resten av kroppen krangler imot!
-Ja, jeg fortsetter bloggen på nederlandsk!

1 reacties:

Op 26 maart 2009 om 20:54 , Blogger stine zei...

Vi savner deg også annemor<3 fortsett å skrive på Norsk du! :D godt å høre du har begynt å spise litt igjen :)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage