Flowergirl

.

vrijdag 27 maart 2009

SNØ.. nå?!

Og så snødde det igjen! Masse snø! Det har jo snødd i snart 24 timer!!
Kan det ikke bare bli slutt på vinteren og bli sommer.. ?
Har lyst til å bade og å ligge ute i gresset. Mye bedre enn å sitte inne og se ut gjennom vinduet at alt blir hvit igjen, huff.
Jaja. I dag har jeg rydda siden klokka var 11 og helt til halv 5! Jeg tok ALT ut av rommet mitt og satt møblene mine ett anna sted :P Og så måtte jeg selvfølgelig ta all rot inn igjen.. Fy søren! Det er mye, mye mer enn jeg noensinne trodde det skulle være! Klarte nesten å fylle 2 store søppelsekker med rot som jeg kan kaste, hihi. Og enda har jeg ikke klart å kvitte meg med alt. Dårlig til det xD
Ellers har jeg ikke gjort så mye.. Bare sett på Miss Marple, noe jeg skal gjøre nå også! :D
Hadeee

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage