Flowergirl

.

zaterdag 4 april 2009

klær+maling= en glad og fornøyd Anne

Ja, tittelen sier det allerede; Bare gi meg litt textilmaling og noe å male på, så forsvinner jeg på rommet mitt resten av dagen.
Det er akkurat det jeg har gjort det siste døgnet eller 2.
Lager t-skjorter til både Maaike og Evelien, Kees og Sonja, og hvis jeg får ny svart-maling lager jeg to til meg selv også :D
Nå har jeg malt i litt over 11 timer og dette er resultatet:

(SONJA; Cow&Chicken er akkurat den typen humor hun har, så syntes det passa bra med de to her)

(MAAIKE; Calimero var yndlingsprogrammet hennes. Sangen står skrevet på baksida)
Nå holder jeg på å finne på noe artig til Evelien, men hva ville hun likt?
Har litt dårlig med fantasi nå.. :S
Noen forslag? Hun er glad i komiske ting/dyr/figurer også er musikk det hun lever for, så noen som har en tanke rundt det med piano eller gitar eller noe?

Ellers så har jeg ikke så mye å finne på. Går en liten tur noen ganger om dagen for å bygge opp muskulaturen igjen, men har mye krampe (kjennes ut som skikkelige voksesmerter!!) i både bena og armene mine, men det er vel noe positivt..
Var hos legen i går for å snakke med fastlegen og jeg fikk vite resultatene som ble tatt dagen før og de var faktisk nesten helt normale igjen!! Jammen ble jeg letta da jeg fikk vite at hvis jeg fortsetter slik jeg gjør nå så vil nyrene mine bli helt bra etter en stund :D Pfuww..
En ting jeg har det vanskelig med er at jeg vet at jeg kommer til å veie mer også.. Jeg vet innerst inne at det bare er muskler som sørger for at det skjer, hvertfall i den første perioden, men tanken på at tallene nærmer seg et rundt tall som ikke viser ser å være 45, men heller opp til 55 skremmer meg. Men.. jeg holder ut så lenge. Tro det eller ei, men nå har det gått en hel uke med nesten óver 1000 kcal! Og jeg har til og med fått meg til å gå til kjøkkenet selv for å hente mat. :|
(Ja, nå høres det ut som om jeg er glad for det, men det har egentlig 2 sider det også)

Men hvis vi nå setter til sida de kroppsfikserte tanker, så er det strålende SOL ute og det gjør meg O SO HAPPY. Endelig slutt på vinteren. Kom igjen sol, bading, ligge i gresset, sove ute på verandaen og masse, masse mere moro! For å ikke glemme sommerferien, hihi! Det blir en så utrolig bra ferie i år! Sykkeltur med mange snille folk i, jajjjaaaa, NEDERLAND (L)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage