Flowergirl

.

maandag 6 april 2009

Magen vs Anoreksi, 1-0 ?

Når magen vinner av tankene, har jeg grunn til å være stolt, men når man legger seg etter en lang dag med mye mat, så er det kjempe, kjempe frustrerende.
Sånn er det hvertfall med meg.
I går var det en sånn dag, og det gikk utrolig hardt ut på stakkars pappa og mamma..!
Jeg hadde spist veldig mange boller, og det gikk bare alt for langt over grensene mine. Det realiserte jeg meg absolutt da jeg var på kjøkkenet med foreldrene mine i går kveld mens jeg skulle lage varm drikke før jeg skulle legge meg.
Jeg klarte bare ikke mer og knekka liksom fullstendig sammen! Var så utrolig sint på meg selv.. at jeg hadde gått sååå langt over min egen grense når det gjald hvor mye jeg skulle spise den dagen.. Hadde bare lyst å ødelegge noe; slå eller sparke skikkelig hardt, løpe eller hva det nå skulle være. Bare det ikke var å legge meg, for det ville jeg ikke klart uansett!
Så jeg gråt, gråt og gråt, og jeg hadde bare lyst til å forsvinne. Rømme fra alle vonde tanker. Men så lett er det ikke, jeg må kjempe for å overvinne anoreksien, og jeg må vite at "neste dag" er det en ny dag med nye muligheter.
En ting var jeg sikker på da jeg endelig hadde lagt meg i går og hadde roa meg litt; Dette skal ikke pappa og mamma få oppleve igjen! Ikke foreløpig og helst aldri (men det er for mye å be om, det vet jeg godt)..!

Nå føler jeg meg oppblåst igjen og det er vel ikke så rart når det er noe som feiler tarmene mine(uten å gå videre inn på akkurat det, hehe)..
Men det er også pga at jeg føler jeg har spist -for- mye i dag ,igjen..
Nemlig 5 boller, een stoooort smootie, middag +kaffe+kakao!!!!!
Men jeg har gjort ganske mye i dag da, så jeg trengte på måte det, men det kunne alltid vært en bolle mindre :S
Men jeg får prøve å se det fra den positive siden; det var mere normalt enn i går da jeg hadde skikkelige spiseanfall!
Og i morgen blir det enda en ny dag, og den gir meg nye muligheter.
Planen er å bruke litt tid på å male -har bestemt meg for hva jeg skal male til meg selv, og har allerede begynt med Evelien sin-, så tenker jeg at jeg skal rydde rommet mitt litt, gjøre litt med engelsken, pusle i uthuset, og sånn rundt 1430 skal jeg sitte på med mamma ned til Lillehammer for å levere en bok på biblioteket og kanskje jeg finner en Van Veeteren som jeg ikke har sett enda, + i 15-tida skal jeg gå til pappa's jobb og da tar jeg bussen hjem sammen med han. Så kan jeg lage middag, spise, gå en liten tur, og da får jeg se hva som skjer :P
Hørtes ut som en bra plan? Altså, man kjeder seg fort når man er hjemme så lenge :O

OG FORRESTEN; Jolien kommer på onsdag!!
YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YESSS

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage