Flowergirl

.

woensdag 22 april 2009

HAT

Ueeeeeee..
Jeg er så forferdelig LEI den derre matplanen min!!!!
Det er ikke MULIG å jukse en gang! Ikke uten at folk finner ut av det! SØREN HELLER!
Det er jo ALT for mye!!!!
I dag har jeg faktisk klart på en eller annen underlig måte å holde kalorieene under 900! HA-HA!! Og i tillegg fikk jeg tatt sånn 500 sit-ups! Så detta GÅR AN.
Men i morgen, har jeg regnet ut slipper jeg ikke unna noe som helst! Må være med pappa hele dagen på jobben hans, til dietikeren og til tannlegen..
ÅÅÅH!
Det vil si at jeg verken kan slippe unna smør, og jeg kan heller ikke riste brødskivene slik at den har med seg mindre kalorier! HELVETEEEE
Det er bare 1 jævla ting jeg kan gjøre, og det er å lage toast i morgen til frokost. Da tar jeg ikke på smør (og pappa finner ikke ut av det) og da få jeg d til å ta mindre ost også, så det er bra!
Men uansett så kommer jeg opp i FORFERDELIGE 1200 kcal!! :( Fanken, får lyst til å grine som en liten unge!

I dag var det kål som grønnsaker med middagen.. Ja, ikke så alt for mange kalorieer, men det ligger TUNGT i magen altså.. Følte meg som en ballong i en hel time etter middagen!
BLÆ. Velger kinakål i morgen, den har mindre kcal OG den får meg ikke til å føle meg så mett heller. hehe.

Ellers så var det kjempe fint vær i dag, men har ikke fått meg selv til å gå ut en tur. Orket bare ikke. Jo, jeg hadde lyst til det, men klarte ikke. Mmm..

Nå er alle ute, og jeg kan eventuelt ta situps uten at noen legger merke til det, men orker ikke å forbrenne kalorier en gang. TRIST!

Ja, du hører riktig. AKKURAT NÅ ER JEG LEI AV ALT SOM HAR MED LIVET Å GJØRE!

HA DET BRA, liksom.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage