Flowergirl

.

vrijdag 17 april 2009

Klarer ikke å sove, så jeg fant noen tåpelige spørsmål

Here we go than..!

1. Navn: Det vet vel du som kjenner meg ;)
2. Alder: 17
3. Født: 29.10.1991
4. Bosted: I skogen
5. Stjernetegn: Skorpion
6. Hvor ble du født: I en liten leilighet i et inniminni land.
7. Hvor mange språk kan du: en god del, mwuha! Norsk, nederlandsk, engelsk + at jeg forstår mange flere språk.
8. Fremtidsplaner: Yes. komme meg gjennom skoleåret og begynne i 3. klasse xD
9. God vane: Det får du bestemme
10. Dårlig vane: Mer enn nok, ville jeg sakt.
11. Sivilstatus: Opptatt, lalala.

Utseende (aka. enda flere unødvendige spørsmål!)
12. Hårfarge: brun, eller mer rødaktig. Skulle nemlig farge det lysere, men så ble håret mitt ikke som jeg hadde forventa meg!
13. Sjampo: Det jeg finner i dusjen.
14. Langt eller kort hår: Sånn mitt i mellom.
15. Øynefarge: blå

16. Vekt: Det sier jeg ikke til deg, HA
17. Høy eller lav: Kommer an på hva du synes om 165cm?
18. Piercing: niks
19. Tattoo: A neiii
20. Klesstil: Går i det jeg liker sélv. Hvem gidder vel å følge moten?
21. Jålete: Hehe
22. Sminke: Tsja, sååå mye at det nesten ikke synes ;)
23. Briller/linser: neida
24: regulering: Huff, hadde det i 8. klasse
25. Fregner: Om sommeren ja!!

Hva..
26. Spiste du sist: Secret
27. Drakk du sist: Te, te og enda mere te
28. Har du på deg nå: Pysj! Har du sett på klokka eller?!
29. Har du på deg når du sover: Det jeg har på meg nå vel.
30. Hører du på nå: Pappa som snorker.
31. Synes du om deg selv: Det får være mitt problem
32. Er det beste du vet: Venner & Dyr
33. Er det verste du vet: SUUUUUG i magen!

Favoritter akkurat nå
34. Mat: sur agurk
35. Drikke: Kaffe of te
36. Dessert: Shit
37. Godteri: Same shit
38. Frukt: epler
39. Grønnsak: agurk & rucola
30. Bær:Blåbær
41. Sjokolade: *vannet renner i kjeften*
42. By i Norge:Hm..
43. Språk: nederlandsk, hihi
44. Land:Pfuu.. Skottland!
45. Dialekt: Friesk xD
46. Sport: Turn!
47. Lag: Ikke noen spesielle akkurat nå.
48. Butikk: varierer!
49. Klesplagg: joggebukse
50. Artist: Mange
51. Sang: alt mulig rart.
52. Gruppe/band:Må jeg virkelig svare på den? Da sitter jeg her i morgen enda!
53. Film: Samme som med det derre band-spørsmål! Gidder ikke å oppsumere alt dét!
54. Serie: HOUSE!! 24, frustrerte fruer, Grey's Anatomy OSV
55. Reality program: bryr meg ikke
56. Dyr: kattene mine, Pløffen & Knøtte m/gjengen!
57. Kosedyr: Dommel :)
58. Kortspill: amerikaner
59: Brettspill: *løper sin veg* Har ikke tålmodigheten!
60. Dataspill: Holder meg til blogger.com, hotmail og hyves jeg
61. Skuespiller: Hugh Laurie, haha.
62. Skuespillerinne: Right now? Jennifer Morrison
63. Årstid: sommer naturligvis!
64. Måned: Juni-Juli og August. Nederland, holdt ut i noen måneder til!
65. Tegnefilm: Dommel, Wickie de Viking, Magic Schoolbus.
66. Farge: Blå
67. Tyggis:liker det meste
68. Doc drops:
69: Bilmerke: BroOom.. Så lenge jeg ikke kan kjøre selv, bryr det meg rett i dass!
70. Sminke: det holder med litt mascara altså ;)
71. Produkt: Euh.. Litt mere nøyaktig, takk?
72. Parfyme: ...
73. Blomster: orkideer, tulipaner
74. Shampoo: Som sakt; det jeg finner. Kommer an på hva resten av familien bruker
75. Blad: Jan, Jans en de kinderen !
76. Bok: Leser nå "Fra asken til ilden". Det er bra!

Kjærligheten (Herlighet, begynner å bli trøtt av dette her. -kanskje like bra?)
77. Har du noen gang vært forelska: Ja da
78. Er du forelska nå: aha
79. Er noen forelska i deg nå : Får nå håpe det da?
80. Har mange vært forelska i deg: Ts.
81. Har du stjålet en venninnes kjæreste: Åja, mhm! Hva er det du egentlig tror om meg, hæ?
82. Hvor mange hjerter har du knust: Det er i hvertfall 1! *ond latter*
83. Hvor mange ganger har hjertet ditt knust: Aldri aldri. Hjertet mitt er like hel som den var da jeg ble født!
84. Hva ser du etter i en kjæreste:Noen gang hørt om privatliv? Vel, vet i hvertfall at jeg gjerne vil beholde mitt.
85. Går du etter utseende eller personlighet: Det er vel mest personlighet. Utseende lurer folk!!
86. Er du kresen når det kommer til kjærligheten: Næh

Har du noen gang
89. Vært forelska: Har du ikke akkurat spurt meg om det à? Hvor gammel er du? Virker som om du begynner å bli glemst?
90. Grått over en gutt: Nei, det er ikke verd det :P
91. Nakenbadet: o.O
92. Sagt hva du følte for en person: Har vel det?
93. Rømt hjemmefra: Pihi, yes da!
94. Vært i fengsel: Altså, jeg er ikke alltid den snilleste, men så langt skal det ikke gå
95. Fått bot: Nope
96. Stjålet fra en butikk: Næ
97. Vært i slåsskamp: *tralalaa*
98. Hatt en "nær døden" opplevelse: Bare i drømmene, ja.
99. Blitt såret: Ja. Noen som aldri har det?
100. Blitt dumpet til fordel for noen: Nei
101. Brukket et bein: another NEI.
102. Kjørt med rullestol: Jaaa. Der er tøft B-)
103. Blitt sviket av en god venn(inne): Jaa..
104. Vært avstandsforelska: Nei, nei nei.
105. Drevet med selvskading eller hatt spiseforstyrrelser: Ingen kommentar. Les bloggen, så får du svar.
106. Gitt penger til en god sak: Ja
107. Veltet en ku: Høh.. nei.
108. Baksnakket noen: Ja *skyldfølelse a la GIGIANTISK*
110. Begynt å gråte for å slippe bråk: Funken hveeer gang!
112. Kyssa en jente: o.O
113. Vært i en bilulykke: Nei
114. Deltatt i snøballkrig: Ja, det er artig så lenge man ikke blir våt og kald selv :P

PFIEUW! Trodde jeg aldri skulle komme meg gjennom dette her.
På tide å trene, og så kan jeg sikkert sove!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage