Flowergirl

.

vrijdag 8 mei 2009

Ana must hate me

Een typische dag van boulimia. Diepe shit!
Eigenlijk begon het gister nacht al.. Ik zou naar bed gaan, maar toen dacht ik van "goh, laat ik nog eventjes een halve ontbijtkoek naar binnen werken"!
Stom stom stooohom!
Nou, toen weer 1000 situps gedaan.. Man, dat is focking veel achter elkaar zonder pauze.. Really, 1 keer en noooit meer!! (tenzij ik weer zo stom ben om god knows hoeveel kcal naar binnen te werken in 7 minuten).
Maar ik had vandaag dus zelfs een eetbui geplant. Omg, hoe dom kun je zijn?
Ik kocht heel bewust, en hongerig een reepje chocola met dropstukjes en een pak met chocochip cookies en een flesje cola light. Pff, toen ben ik in de bieb gaan zitten met een boek en heb ik alles naar binnen gepropt.. Halleluja, zelfs toen ik OVERvol zat en kotsmisselijk was at ik door tot het laatste restje op was. Daarna ben ik naar de wc gerent en heb ik er zo veel mogenlijk uit gegooit.
Diep geschaamt over mijn idiote actie.

Thuis is het leven niet veel beter, want er is cake gebakken en daar heb ik stiekem ook 3 plakken van op!! En de rijstepap mag ook niet worden vergeten, en de crusli en de tosti van vanochtend (want dat had mn pa gemaakt!)
SERIOUSLY! Ik ben GEEEEK!

Nu plan ik voor morgen dat ik onder zo veel mogenlijk uit kom. Niet helemaal álles, want dan krijg ik juist eetbuien, maar gewoon morgen ochten bijv ipv een hele tostie een halve eten en de rest wegsmokkelen naar de katten ofzo..
Verder morgen met de lunch als ik 2 boterhammer moet eten (1 leverpastei 1 makreel) gewoon van elke hoeveelheid de helft eten en de rest weggooien! Alles de helft dus..
En niet kotsen, want daar krijg ik hongerklappen van die naar een eetbui leiden!
Snap je het nog? En ik ga proberen alles te compenseren met situps doen!!!

Vanavond moet ik er ook 1000 nemen, want anders ben ik dus zeker weten wel 5 kilo zwaarder morgen. What the fuck moet ik met mezelf als ik dinsdag bij de dietiste er achter kom dat ik meer weeg!? Whaaaaaa dat kan écht niet hoor! Dan ga ik janken en ik heb daarna een gesprek met al die mensen!!!

OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW :(
Waarom kan ik niet gewoon net als half Lillehammer DUN zijn terwijl ik veel kan eten?!

Waaaaarom is eten LEKKER? Of waarom LUST ik alles zo graag?!!!! Waarom kan ik niet iemand zijn die bijna niks lekker vindt? Dan was mijn situatie zooo veel makkelijker geweest..

HELP!

6 reacties:

Op 9 mei 2009 om 13:59 , Anonymous Anoniem zei...

Spreek niet als dat. U bent niet vet. U bent niet lelijk. U bent geen geek. U bent Anne. U bent mooie, grappige Anne. U bent een mens. Einde dat als dat denkt. Whit van het einde zitten-UPS. Iedereen rond u zorg over u. Wij houden van u.

 
Op 9 mei 2009 om 23:04 , Blogger Good friends never let you down. zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 10 mei 2009 om 20:51 , Anonymous Anoniem zei...

Wat bedoelde u?

 
Op 12 mei 2009 om 20:50 , Blogger Good friends never let you down. zei...

Oké, ik weet al wie je bent!
Oen..! Je moet geen "u" zeggen, haha!!
Dat zeg je tegen oudere mensen of mensen die je niet kent! Hahahahhaa

 
Op 13 mei 2009 om 09:07 , Anonymous Anoniem zei...

No! I said it to you, because I know you. You are Anne-Ruth Bencshop, 17 1/2yeard. You like butterfly and lemon. I don’t said it to an old person, but to you. :P haha

 
Op 18 mei 2009 om 14:05 , Blogger Good friends never let you down. zei...

You'd misunderstand :P
Tulling! haha

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage