Flowergirl

.

maandag 4 mei 2009

Drukke dag

Hoi hoi!

Vandaag was dus mega druk. Eerst moest ik naar de dokter om bloed te prikken en voor een urine test en wegen enzo. Nou, pff.. Dit keer was het een andere vrouw die ging prikken en dat ging niet helemaal lekker! Ten eerste deed ze die band om mijn arm veel te strak en daardoor zat je mijn bloedaders dus heel slecht (volgende keer dan toch maar aangeven)en ten tweede prikte ze op de hele verkeerde plek! Niet in het midden van mijn arm, maar veel meer naar links. Echt weard. Nou, na veel klooien begreep ze dat het daár niet lukte, dus toen deed ze het wel op de goede plek. Maar het was best wel pijnlijk.. 2 keer fout prikken! Nu loop ik dus met 2 blauwe plekjes op mijn arm. A fijn!
Nadat ik bij de dokter geweest was, en ik in ieder geval wist dat ik niet was aangekomen(!) had ik fysioterapie. Ging verder wel goed. Kreeg daar ook 2 naalden in mijn rugspieren, want volgens de fysio waren die zo hard als gitaarstrengen (heet dat ook zo in het nederlands?)!
Toen had ik nog eventjes een uurtje de tijd die ik in de bieb heb voorbij laten gaan en toen moest ik om 13uur naar de dietiste, Eli. Dit duurde vandaag een heel uur en ik vond het redelijk rampzalig!! De bedoeling met mijn eetschema is dat ik niet naar beneden ga in gewicht en hopenlijk ietsjes aankom, maar ik was sinds de vorige keer dus weer 0,x kilo afgevallen. Dat is ca 1,5 kilo sinds ik mijn schema kreeg!
Was ze niet weet is dat het komt doordat ik vaak mijn truckjes doe.. Niet echt goed eigenlijk, want ik geef dus alleen maar toe aan de anorexia!
Ik haat het. Het is allemaal zo dubbel! Ik was zo blij toen ik zag dat ik niet aan gekomen was maar juist afgevallen! Maar aan de andere kant voel ik me echt heel erg verdrietig, want het laat zien hoe "zwak" ik ben omdat ik me niet eens aan het plan kan houden en er ook nog eens dik over lieg. Ik lieg voor iedereen! Het meest schuldig voel ik me tegenover mama en papa.. Die zijn super verdrietig en ongerust en dat wil ik helemaal niet! Ik vind het zielig voor ze. Het is mijn probleempje, daar wil ik anderen niet mee tot last zijn, really! Maar nu is het dus zo dat ik me zover heb gekregen tegen papa te zeggen dat hij mijn eten moet klaarmaken.. Nu kan ik dus niet zomaar de boter weglaten of een minilaagje leverpastei/makreel op brood doen. Of een boterham weglaten! Heel erge shit, want pap doet er een cm dikke laag met boter op en 2 cm met beleg! niet normaal meer!!!
Als ik volgende week wanneer ik weer naar Eli moet nog meer ben afgevallen moet mijn eetschema worden aangepast(=verhoogt!) omdat ze dan dus denkt dat ik van dít niet aankom.. Wat ik dus helemaal niet weet, omdat ik gewoon te laf ben geweest om me aan het plan te houden!! Wat nu als het verhoogt wordt en ik kom er super veel van aan! ENG
Ik kijk er niet bepaald naar uit.. En ik ga ook echt niet ophouden met sit-ups hoor! Dan zou ik gek worden!!
Maar ik ga dus wel proberen om me helemaal aan het plan te houden: Niks weglaten en zelfs papa mijn brood laten smeren. (dat laatste vind ik dus het aller ergst!!)
Na de dietiste gelijk naar de psygoloog geholt. Ik vind het wel fijn eigenlijk. Trude is hardstikke aardig en ik kan het wel goed met haar vinden geloof ik :) Wel moeilijk, want ik heb zoo veel dat ik er uit zou willen gooien, maar dat doe ik niet. Komt misschien nog wel, dit was immers pas de 2e keer dat ik er was.

Volgende week dinsdag moeten we met zn allen praten; Trude, Eli, papa, mamma, de dokter, een eén of ander iemand waar mijn ouders mee gaan praten, en ik. Dat wordt echt een ramp, want ik klap altijd helemaal dicht als er veel mensen zijn die ik niet goed ken of waar ik niet van gewend ben dat ze allemaal bij elkaar zijn!
Buwhaah.

Verder was ik vandaag om een uur of 19 opgehaald door Sverre, want hij had tegen mn vader gezecht dat ik een keer mocht komen om foto(s) uit te printen! :D
Dus ik ging er met Lotte naartoe vanavond en de foto's zien er echt mooi uit. Heb een foto van Droppie(onze poes) en eentje van Jolien, Marijse en ik in Phantasialand, en een van Susanne met mooie herfstkleuren en dan nog een winterfoto van ons uitzicht! Die laatste is er echt heel mooi uitgekomen ;)

Nu heb ik totaal geen zin in slapen en ik ben ook niet heel moe ofzo, dus ik kijk nog eventjes tv.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage