Flowergirl

.

vrijdag 24 april 2009

Spinat & Hund

Sååå..
I dag fikk jeg sove litt lengre enn de siste dagene, hurra! Våknet i sånn 9 -halv 10 tida og da gikk jeg opp for å spise frokosten min.
Da var det gjort. Fri fra maten i 2,5 time :)
Så på 2 House episode -blitt en freak. En HOUSE-FREAK. Elsker serien! Jeg så på season 1 sammen med Jolien, og nå har Maaike kjøpt hele sesong 1 og jeg bestemte meg for å kjøpe sesong 2. Næh, har egentlig ikke penger i det héle tatt (!) men jeg fikk lånt 220kroner fra mamma. Jup, da blir det mindre penger på meg i neste måneden, men alright than. Nå har jeg i allefall noe som får meg til å slappe av litt, og hvis jeg er heldig så får det bort tankene på mat i noen minutter av og til. Ikke mye som klarer det, så det er et stooort +poeng :)

Etter jeg hadde spist lunsj, og klarte å late som jeg drakk 1 glass melk gikk jeg til busstoppet og tok bussen ned til Lillehammer.
Måtte levere en Van Veeteren-DVD og finne en ny en, og jeg skulle kjøpe bananer og spinat. Slik ble det. Gikk ut av butikken med 7 bananer, 3 poser med spinat og en tyggispakke som jeg kjøpte av pappa sine penger (FY!).

Jeg simpelthen elsker biblioteket! Mine 2 størst tidsfordrivere finnes der, hehe.
Fant en ny Van Veeteren, som jeg hadde lovt å ta med, og en ny bok av Hege Arstad ettersom jeg snart skal til Sortland og den andre boka er det ikke mye igjen av. Også fant jeg en bok som heter "Hvilken hund passer best til deg?". Yes, jeg skal (med litt -mye- hjelp av resten av familien) overtale mamma til å skaffe oss en søt og snill hund! Nå har jeg mast helt fra den dagen jeg klarte å si setningen : Mamma, anne ha hund!
Så det begynner å bli på tide, eller hva?

Nå er jeg nødt til å lage middagen før pappa har tenkt å begynne med det og tar masse dressing i salaten eller gud vet hva han ellers kan finne på!

SNAKKES!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage