Flowergirl

.

zaterdag 2 mei 2009

Terug van weg geweest

Ja, en toen was ik weer terug uit Sortland en weer veilig in mijn eigen vertrouwde omgeving.
Toch een stuk fijner om zo thuis te zijn dan bij andere mensen die je nog niet zo goed kent en waar je je aan moet aanpassen en niet je eigen gang kunt gaan zoals thuis! Het was wel een aardige familie hoor, daar niet van. Ik zou best nog wel een keertje langs willen komen, maar dan wel als ik weer helemaal beter ben en zowieso zín heb om socicaal te doen..

Vandaag begon de dag wel goed. Rustig wakker geworden en lekker gedouched en op eigen tempo een boterham met kaas en een kilo kruiden naar binnen gewerkt.
Goh, ik was echt eventjes vergeten dat een simpele boterham met kaas zo lekker is!
Als ik dan toch persé een boterham met kaas moet eten dan zal ik dat voortaan doen zonder de boterham totaal te verkloten met allemaal kruiden, denk ik. Als het me lukt. Ik doe er altijd zo veel op omdat ik stiekem een beetje bang ben dat ik het toch wel erg lekker vind en dat er een dag komt dat ik niet meer kan stoppen met eten. Dat wil ik ofcourse niet!
Maar goed.
Rondt een uur of 12 vandaag ging ik met Maaike van de Kiwi in Røyslimoen naar het winkelcentrum lopen. Was wel even lekker om te kunnen bewegen! Het mooie weer was er toen nog niet en ik loop ook nog steeds in mijn dikke winterjas, maaar.. ik had wel de rits weer open omdat niet meer zo koud was! Yes, de zomer komt eraan!
Alle sneeuw is ook weg uit de tuin en de bomen staan in bloei, heeerlijk!
Ik zou eingelijk mijn maandgeld al op mijn bankpas moeten hebben vandaag, maar dat stond er helaas nog niet op. Niet voor maandag. Echt mega balen, want er was DIKKE uitverkoop en heel veel leuke kleding en schoenen en sjaaltjes en van alles!!
Ik kon dus niet echt kleding kopen, want met baggerlijke 3 kroon kom je hier niet zo ver, maar gelukkig had Maaike wel een paar honderd op haar bankpas staan, dus ik heb uit eindelijk wél een leuk sjaaltje, een grote gele bloem voor in je haar en gele tights kunnen kopen!
Nu maar hopen dat alle koopjes er voorlopig nog zijn, want ik heb dringent zomerkleding nodig!! En schoenen.. 'k loop nu steeds op de schoenen van Eefje of op oude versleten hardloopschoenen. Not so nice.

Om half 4 de bus weer naar huis genomen, helemaal moe in mn benen, en toen we thuis kwamen eventjes gerelaxed voor m'n computer.
Rond 5 uur ben ik maar begonnen met het avondeten maken- garnalen, chineese kool en aardappels- en toen gegeten. Was wel lekker en gelukkig niet zulk moeilijk eten :)

De rest van de avond, tot nu toe, is redelijke shit geweest. Ik heb absoluut géén honger, maar die trek die ik heb is echt niet uit te houden. Pff!
Steeds maar geneigt om de hele keuken te plunderen en me zo vol te vreten dat ik echt niets meer aan kan. Maar nee.. Ik houdt het maar bij mijn eetschema van de dietiste want anders dan wordt het weer helemaal gaotisch in mijn hoofd!

Nu ga ik nog eventjes met Jens Anders kletsen aan de telefoon en dan maar proberen te slapen. Morgen weer een nieuwe dag (gelukkig) en ik hoop dat ik iets meer controle heb dan. Het is n.l. moeilijk om je helemaal aan het schema te houden als je met je zusje in de stad loopt!

Kusje!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage