Flowergirl

.

zondag 26 april 2009

Trallalaa.. Anne er stressaa!

I morgen drar jeg til Jens Anders!
Nå som dagen nærmer seg mer og mer for hvert minutt som går begynner jeg virkelig å stresse som en.. en ehh.. Ja, du skjønner hva jeg mener?!
Driver å pakke og føler konstant at jeg holder på å glemme noe.. Plagsomt.

Gleder meg masse til å dra, men gruer meg som bare pokker!!
Sykt egentlig. Men jeg ORKER ikke tanken på å måtte være sosial hele tida. Orker ikke en gang å snakke i telefonen eller snakke med noen face to face! NO FREAKING WAY at jeg kommer til å kláre å sove i natt.
Kan vedde på at jeg er klarvåken når jeg ser klokka passere 3! Slik var det i går også..
Da ligger jeg bare der mens mange uutholdelige tanker passerer hodet mitt. Helt for jævlig, men OK- ikke noe å gjøre med det!

Med tanken på mat så går det dårlig igjen. Mamma er i Nederland og pappa føler seg dårlig (det har han gjort hele uka) så jeg holder meg ikke til planen min.
Pappa spørr som regel om jeg har tatt ditt eller datt og da bare sier jeg at jeg har gjort det, men det er nesten aldri helt sant.
Holder meg unna smør og kjøtt pålegg og har ikke spist frokost idag i det hele tatt!!
Da blir jeg sulten igjen og ettersom folka her har lager kanel boller, tjukke og feite med masse sukker, og jeg ble sulten som bare det, så har jeg hamstret!! SØREN, det er det verste som kan skje nå som jeg drar til Sortland!
Føler at jeg har lagt på meg 10 kilo, minst! Og at jeg ser ut som en oppblåst elefant! ARGHH.
Jeg orker ikke mer, og magen stikker og gjør vondt! Har bare lyst til å legge meg ned og gråte!!!!!!

HELVETEEEEEE

1 reacties:

Op 27 april 2009 om 22:03 , Anonymous Anoniem zei...

Blir nok fint å dra til Sortland:) Du klarer det du. Håper du blir bedre snart Anne. klem

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage