Flowergirl

.

woensdag 6 mei 2009

Hoe nutteloos kan het leven af en toe zijn?

Er is ook echt helemaál geen mening met mijn leven hè!
Ik zie het nut van de hele dag op een stoel zitten en naar een computerscherm staren absoluut niet. Wachtend op de volgende keer dat ik moet eten en wachtend tot het eindelijk avond is en ik in mijn eentje zo lang mogenlijk wakker blijf door op de bank ik het donker naar animal planet of disney channel te kijken. Belachenlijk.
Ik was eigenlijk van plan om de stad in te gaan vandaag, maar ik kom me niet zover krijgen om van deze stoel af te komen. 'K heb al lang en breed een keiharde kont daarvan en het voelt echt alsof ik op een grote blauwe plek zit. Wie weet. Misschien doe ik dat ook wel?
Praten is te vermoeiend, opstaan in te vermoeiend, tekenen lukt ook niet, piano spelen net zo min en mijn huiswerk kan ik al helemaal vergeten.
Verder ben ik alleen maar boos en iedereen aan het afzijken, dus ik loop in de weg voor alles en iedereen! Vooral mezelf.

-----Heb alleen maar zin om heel erg hard te huilen of schreeuwen!------

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage