Flowergirl

.

dinsdag 5 mei 2009

Jongens, meisjes aan de kant, want er komt een opgeblazen Anne-olifant!

Want dat is hoe ik me nu voel. Opgeblazen en dik!
Ik heb me de hele dag aan het dieet die ik van Eli heb gekregen gehouden.. en pap heeft alles gemaakt!! Ik heb wel 1000 sit-ups gedaan, maar anders had ik het echt niet gehouden.. Ik moet ergens beginnen toch? Kan ook niet alles tegelijk hoor.
Het is allemaal ook zo verschikkenlijk dúbbel! Ja, ik wil beter worden en lekker kunnen eten en gezellig doen. Nee, ik wil niet -en ik herhaal niet aankomen!!! Maar het moet.. ik kom er niet eens onderuit!!! Ofcourse, ik kan nog meer tegenspartelen dan ik nu al doe als ik mijn eten krijg.. en ik kan het weg gooien zonder dat iemand het merkt, maar ik wil mijn ouders geen verdriet doen!!
Ik doe het voor hun, het eten. Absoluut níet voor mezelf. Ik zit mezelf alleen maar in de weg. Ik weet niet zeker of ík in de weg ben of dat het de kilo's zijn.. Maar allebij is te veel.
Ik voel me zeker als ik zit helemaal niet op mijn gemak! Ten eerste zie je dan vetrollen op mijn buik en ten tweede zien mijn benen er 10 keer dikker uit. Verschikkenlijk gewoon! Dat voelde ik gister en de vorige keer bij Trude dus ook.. Dat ik gewoon helemaal niet dun, laat staan mager ben! Maar juist níet. Dat ik daar een beetje voor niks kom om gewoon te klagen over mijn zogenaamde "zielige" leventje. Ja dahaaaag!!
I hate, hate, hate it so much!!!

Vandaag voel ik dat ik me veel te weinig heb bewogen ondanks de 1000 situps. Ik heb alleen maar thuis achter de laptop gezeten en een knuffel gemaakt van een oude kappuchon(?) en een broek. Dat is alles.. en nu zit ik hier nog steeds! Sinds het avondeten al.. ik had allang weer minstens 500 moeten nemen om mijn avondeten en de laatste broodmaaltijd te verbranden!!!! Maar neeee hoor. Anne zit lui op haar gat!
Hmpfff.

Morgen ga ik de stad wel weer in.. Maar echt jonge, ik word zoooo kwaad als ik de verleiding weer niet kan weerstaan om een heerlijke magnum te kopen! FUCK DE SUPERMARKT! Misschien dat ik mijn boterham weg kan pleuren en gewoon een hele komkommer naar binnen kan werken? Als ik tenminste sterk genoeg ben daarvoor, bleh.
Pap heeft namenlijk weer overheerlijke verse broodjes gemaakt en nu neem ik een bol ipv 2 boterhammen (hoop dat mijn berekeningen kloppen en dat er in ieder geval niet méér kcal in zit dan in twee sneetjes!

Ik ben dooods bang voor volgende week dinsdag. Heb dan een gesprek met iedereen tegelijk, as I told before. En daarvoor eerst wegen bij de dietiste!! OMG OMG OMG!! Wat nou als ik aan ben gekomen?! En wat als ik níet ben aangekomen?! Allebij heeel erg! Het eerste vinden ik en de anorexia erg en het tweede maakt mijn ouders super ongelukkig.. :( Ik wil dus geen van beide..

K heb vandaag een hoofdstuk uit mijn noorsboek gelezen voor school en de oppgavens daarvan gemaakt. Was niet zo moeilijk eigenlijk.
Ik hoop echt zo dat ik op de school in Lillehammer terecht kom na de zomervakantie.. gewoon het volgende en laatste jaar(!) en in de buurt van thuis, de fysio, de dokter, de BUP en alles!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage