Flowergirl

.

woensdag 20 mei 2009

The day tomorrow

Hallo!
Vannacht echt geen oog dichtgedaan.. Zat maar te piekeren over alles en nog wat. Onder andere mijn gewicht en het naar de dietiste moeten morgen (lees:vandaag).
Dus ik werd vanmorgen 5 minuten voor m'n wekker ging wakker en nam een hete douche, omkleden en toen moest ik een tostie met een beker warme anijsmelk.
Half 10 kon ik met mama meerijden naar het ziekenhuis en toen moest ik bij Eli wegen!
Nou was mijn eetschema dus groter geworden dus ik vreesde natuurlijk het "ergste"- Dat ik minstens een kilo was aangekomen ofzo, you know?
Maar toen ik met heeel veel tegenzin op de weegschaal ging staat in mn oudergoed en sokken gaf dat lieve rot ding 45.4 kg aan!! God know's wat er toen in me hoofd rondging. Het stomme is dat als ik volgende week nog niet ben aangekomen, dan moet ik misschien zo'n caloriebom van een voedingsdrankje toevoegen aan mn schema en dat wil ik dus écht niet hoor!! Whootaaa!
Maar goed. Omdat ik zo was opgelucht had ik zoooo veel moeite mijn vette big smile te verbergen en dat is opzich niet erg natuurlijk, maar ik zou gelijk daarna naar de psygoloog! Whaha, echt mega stom! Ik heb echt een kut week achter de rug, maar het is me niet echt goed gelukt dat te vertellen, hmpf.. Zij dacht ook al; goh die heeft vast een hele goede week gehad! Maar No Way hoor.. Ik heb me echt super rot gevoeld juist:S Zie en last van al mijn klieren, een vork helemaal gebogen als gevolg van een woedeaanval onder het avondeten, een deur bijna in elkaar getrapt, mn zusjes verrot gescholden ETC. Maar dat probeerde ik te vertellen en na de vork hield ik maar op, want het kwam zeker weten ongelovenlijk stom over (zacht uitgedrukt!).. Ik zat met een zooo stomme grijns te vertellen hoe ik een vork had gebogen, je schaamt je echt dood.. Argh!

Maaaaaar ik kan dus echt helemaaaaal niet wachten tot morgen- misschien dat ik daarom ook wel met een smile rond loop- want dan komt de hond! O mijn god, dat word zo GREAT! :D

Weetje, ik moet maar zó denken dat ik na een week nog geen gram aan ben gekomen van dit dieet, dus ik kan misschien zelfs eten zonder me heel erg kut te voelen?!
Who know.. Ik eet in ieder geval en val niet meer af. Mn gewicht is stabiel. Fine, maar ik wíl ook eingelijk helemaal niet omhoog gaan in gewicht.
Daar komt die tweestrijd weer ofcourse; Wél wil ik beter worden en naar school gaan na de zomer en gewoon kunnen bewegen en niet steeeds maar in de gaten gehouden worden, MAAR; ik wil niet aankomen, ik wil niet dik worden ik wil me niet vreselijk lelijk voelen en mn broeken niet meer aan kunnen!
Wel wil ik lekker kunnen genieten van een dikke vette reep chocolade en een grote bak met ijs van de zomer, maar NIET wil ik dat spul in mn lichaam hebben en kunnen voelen aan mn benen, buik, armen en alles dat het aan me blijft zitten!
Het is ook allemaal zo ontzettend moeilijk!!

Verder zit ik ook een beetje te kniezen over mn relatie en alles daarom heen- zonder er in deze blog verder op in te gaan, want dat schrijf ik liever in mn dagboek waarvan ik zeker weet dat de verkeerde persoon het niet kan lezen!- De zomer kijk ik naar uit, maar ik zit er ook heel erg tegenop! Jammer ook dat de hond niet mee kan!!
Heb wel super veel zin om de familie te zien met familieweekend!!! :D
Hopen dat ik eventjes de tijd vind om een gesprek met mn nicht te voeren, want ik weet dat zij mij zal begrijpen als het over gevoelens en uiterlijk gaat..

Pff, straks gaat mn vader dus naar nederland & ik vind dat hij het dubbel en dwars heeft verdient! Hij(en ook mam) heeft zo veel voor mij gedaan en alles, dat ie echt wel een uitje nodig heeft om weer enigsinds tot rust te komen =/
Veel plezier pap! Ik wens je 5 hele fijne dagen!!!! <3

Ik ga dan zo maar aan het avondeten beginnen, maar eerst heel eventjes tv kijken en ontspannen.. Heb echt zó veel spanning in me, dat ik bijna flip!

Kusjes!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage