Flowergirl

.

vrijdag 12 juni 2009

Wanneer frustratie je laat eten

De laatste week heb ik heel veel stress gehad en dat heeft ervoor gezorgd dat ik helemaal uit mijn structuur ben gekomen!
Heel frustrerend allemaal.
Ik heb bij elkaar wel een heel pak nesquick (poeder!) opgegeten en weer geprobeerd uittekotsen..
Vandaag was ook echt niet leuk!
200 gram chocolade, 2 grote vette bollen met een "kilo" suiker erover en vanillecreme erin en nu net nog toen mijn ouders de hond uit gingen laten heb ik van alles naar binnen gepropt!
Rampzalig hoor! Dan gaat het ook echt om happen chocopasta en pindakaas en 7 plakken kaas en happen crusli!!!!!
What the F..?!
Wat gebeurt er allemaal :'(
Ik ben het helemaal zat, het hele leven!
Bij de fysio vet gepijnigd omdat alle zenuwen in mijn nek in de klem zaten door té erg gespannen spieren.. !!
Ik was gister bij de dietiste en stortte ook totaal in! Wat bezielt me toch?
Ik was nog wel een paar gram afgevallen ook!!! (hoera, zegt een stemmetje in mijn hoofd)
Maar ik kon het niet meer hebben en begon gewoon keihard te huilen.. Had ik echt niet gedacht dat ik bij haar zou doen, maar ja, wel dus.
En ik vertel niemand, maar dan ook niemand over mijn eetbuien en dat zorgt voor een hele foute diagnose want ik lieg tegen iedereen !! Niks geen "ernstige anorexia" zoals er in de brief stond die vandaag in de brievenbus lag. BULLSHIT!!
Gelukkig is het nu weekend en ga ik niet naar de stad dus eten kan ik niet kopen..
Nu maar zorgen dat ik niet de kasten hier ga plunderen omdat ik daar de kans voor krijg en me zelfbeheersing verlies (ben ik allang verloren, maar ik probeer het enigsinds weer terug te pakken..)
Ik moet gewoon afleiding zoeken!! Ik ga wel lezen of verven of tekenen of schrijven or something! Gewoon NIET in de buurt van eten komen!!!!!!!!!!!!!!!! WARNING; DON'T!
Volgende keer gewoon geen geld mee de stad in, misschien is dat een idee? Maar straks kom ik leuke kleren of sieraden tegen of iets dergelijks.. naja, ik moet gewoon zelfbeheersing hebben! :'(
ARGH, waarom is alles zo moeilijk!! Neem me gewoon op in het ziekenhuis of weet ik veel wat, dan was alles zo veel makkelijker!!!!!!!!!!!! Kut kind dat ik ben!

Liefs..
Nu moet ik eten :S
ETEN__ AAAAALTIJD ETEN!!!! :'(
Zie je wel! Mislukkeling!
En ik wil gewoon met mijn psych kunnen praten over mijn eetbuien zonder dat ik stom overkom!! Wat ik wel doe als ik zoiets uit leg, want ik geloof zelf mijn problemen niet! In mijn hoofd is alles FAKE! Ik kan er gewoon niet mee omgaan :'(

Tijd voor eten en Midsomer murders nu- ik moet echt gaan.
Doeeeeeeeeeeeei, een hopeloos bloempje die uitgebloeit is en thuis hoort bij het GFT-afval.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage