Flowergirl

.

vrijdag 29 mei 2009

When summertime's on its way

Heérlijk! Dit is de eerste dag dat ik écht een zomergevoel heb!
Vandaag om een uur of half 11 gingen ik en mamma en pappa met de auto richting Otta, omdat pap daar een gesprek had voor zijn werk of zo iets.
Mama en ik gingen dus mee, want wij dachten saampjes eventjes in Otta te "hangen" terwijl papa bezig was. Otta zelf was eigenlijk niet echt zo interresant om eerlijk te zijn.. Overal hangjongeren en het bleek een dorpje te zijn met best wel wat industrie, dus het zag er niet zo gezellig uit. Pap dacht eerst maar 1,5 uurtje bezig te zijn, maar volgens mij hebben we wel bijna 3 uur gewacht!
Maar goed, het was ook vrij lang rijden met de auto naar Otta, dus ja.. zowieso zonde om daar helemaal heen te rijden als je er maar kort zou zijn, toch?
Naja, de terug weg reden we om, want we hadden zin om nog eventjes de natuur te zien. Was best wel een mooi stuk om te rijden en het was echt heerlijk weer!
Halverwegen kwamen we op een éen of andere plek aan waar we gingen pauzeren en het bleek daar super mooi te zijn en er zijn daar allerlij actieviteiten te doen! Zoals kanoen, wandelroutes lopen, s'winters skieen en sleeen etc. & veel meer. Echt een leuke plek! Aan het water dus! En ze verhuuren er kamers en huisjes :D
Onthouden die plek! Erg mooi!!
(ik zal later wel wat foto's plaatsen!)

Verder gaat het wel redelijk met mij.. Ik heb mn noors en economie nu eindelijk afgerond en dat voelt geweldig lekker! Volgens mij ging het nog goed ook!! YES!
Bij de dietiste deze week was ik ook tevreden, maar ik weet niet zo goed of mam het wel zo leuk vondt nee.. Mijn gewicht was 0,1kg meer, maar het was dit keer laat op de dag en dan weeg je altijd meer, dus ik zou zelfs afgevallen kunnen zijn.
Maar ik zie volgende week vrijdag wel als ik weer moet wegen. Mijn eetschema is zolang het zelfde gebleven; tot mijn -nogal positieve verrassing! :)
Meer eten had ik niet aangekunt hé..

Ik maak me wel heel erge zorgen over de zomervakantie. Hoe moet het met alles als we over 3 weken met zn allen naar zweden en nederland gaan?! Ik ga dat zó kut vinden.. Eten met iedereen.. en niet mijn eigen vertrouwde eten, maar wél volgens schema dan. Niks geen ijsjes en lekkere "troep" waar alle anderen wel heel erg veel van gaan genieten. Ik vind het zo ontiegenlijk moeilijk allemaal!! Kan er echt om huilen, zo fokking vervelend :(
Verder heb ik zó veel behoefte om Jolien en Fleur en Anneroos te zien! Maar ik zie het allemaal erg treurig worden om eerlijk te zijn.. Ik mag geen ene PIEP. En joehoee, we gaan wél op FIETSVAKANTIE hoor! Wat moet ik dan..?
Kan me er nogal druk om maken.. Zeker omdat de vakantie van de rest van de familie het laatste is waar ik zin in heb!!!!!!! & dat gaat dus wel gebeuren, fact!

De hond gaat de eerste week naar Mildri, een vriendin van Åretta en de 3 weken daarna naar vrienden van ons gezin.
Ik hoop dat Mildri snapt wat voor een taak ze op zich neemt.. Het is niet dat ik haar niet vertrouw, maar het is gewoon een jonkie die veel liefde en verzorging nodig heeft. Ze kan niet zomaar een aantal uur dat beestje alleen laten, stakker! Maar dat moeten we maar gewoon heel duidelijk vertellen en ik hoop dat mn ouders daar veel bij helpen, want ik kan dat niet zo goed :S

Nu ga ik maar naar boven & buiten om thee te drinken en in de zon te zitten. Beetje zonde om hier in mijn koude donkere kamer in de kelderetage te zitten als het nu eindelijk warm is buiten!

Liefs!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage