Flowergirl

.

woensdag 3 juni 2009

Homework; something you do in the middle of the night?

Jaaa! Ikke dus wel.
Ik ben om iets van 20:30 gestopt met leren voor die klote toetsen morgen- of moet ik zeggen vandaag, over 12 uurtjes? en nu ga ik weer verder! Tot dat ik in slaap val van elende, maar ik bén voorlopig nog (klaar)wakker hoor..
Ik hou het vandaag maar een beetje kort aangezien ik zo leren ga, maar ik moet nog wel eventjes kwijt hoe de dag er vandaag heeft uitgezien!

Om half 11 gingen ik en mama dus naar de psycholoog(en) en de dietiste, want we hadden een gezamelijke afspraak staan dit keer, net als 2-3 weken geleden.
En ja, ik heb dus zooo ongelovenlijke hekel aan zulke uren hè! Bah, heel erg! Ik trek dat niet!! Ik ga het niet tot in de detail uitleggen en vertellen waar we het over gehad hebben, maar het ging voornamenlijk over de zomervakantie..
Uit eindelijk- na véle discussies en gezeur zijn ze tot de conclussie gekomen dat ik mág bewegen in nederland onder de voorwaarde dat voor élk uurtje dat ik iets doe (en dat moet in een RUSTIG tempo) een zo'n voedingsdrankje moet nemen! Nou zeg ik je WHAT THE FUCK! Een zi'n kut ding heeft wel 400 calorieen! Hoe in godsnaam......... PIEP!
Ik weet het dus echt niet meer hoor! BAH BAH BAH BAH BAAAH!

/ Na dit heftige gesprek was ik dood en dan bedoel ik ook écht doodmoe! Vooral psygisch dan.. En toen moest ik ook nog naar de fysio, wat btw ook een hel was, want wat gebeurt er dan; Dan gaat de fysio- die mij zo moe ziet vragen stellen over hoe het nou is om een eetstoornis(lees anorexia) te hebben! MENSENKINDEREN hé! Ik bedoel maar, die arme man weet dat ofcourse ook niet, maar na een gesprek van bijna anderhalf uur zie je het niet zitten om uit te leggen dat ik een koe zie als ik in de spiegel kijk hoor!!!!
Maar goed. Ik ben door hem ook flink gepijnigt want mn spieren waren weer eens behoorlijk hard en pijnlijk.. Naalden dus! En dan zeggen ze ook nog eens dat ik "maar moet ontspannen". Nou, ik lag daar een uur lang hardstikke rusteloos te zijn ipv te ontspannen.

Nu moet ik snel gaan leren, want het is echt belachenlijk veel -4 grote toetsen die mijn eindcijfers bepalen = of ik dit jaar haal of niet!
& ik kan het écht voor geen ene meter, dus..

Love.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage