Flowergirl

.

maandag 1 juni 2009

Keep talkin'

Hoi lieve lezer!

Vandaag is het wel goed gegaan. Met mijn gevoel en gewoon omdat we lekker bij een meertje in Espedalen hebben gezeten op een kleedtje in de zon.
Ik liep wel in een lange broek en zéker dus niet in mn bikinibroekje, want dat durf ik echt niet. -bovenbenen haat! Bah, dikke moddervette troep..
Maar ja, was dus wel lekker in het zonnetje en ik heb wel een hempje met spagettimouwtjes aangehad hoor! Dus misschien heb ik ondanks de lange broek toch een beetje kleur gekregen :) ?!

Morgen heb ik niet zo veel zin in, whaa! Gesprek met mijn psycholoog samen met mama en haar psych en de dietiste!! Shit.. we gaan het o.a. hebben over de zomervakantie in Nederland- die al over 3(?) weken is!! Wowiee.
Maar daar zit ik dus behoorlijk tegenop, want ik kan het helemaal niet voor me zien hoe het moet met vakantie dit jaar aangezien we gaan fietsen.. & ik mag geen ene PIEP.
God know's hoe lang het geleden is dat ik heb gerend en situps heb gedaan?
Anyhow.. Om half 1 morgen heb ik ook fysio en dat ontspant gelukkig een beetje.

Verder was onze doggie ziek vandaag! Heb echt geen idee waar het van kwam, maar hij was aan de diaree, at en dronk niet en hij moest kotsen! Niet goed dus, maar misschien komt het van het warme weer? Hope so, want het is natuurlijk minder lief en aardig als er iets in zn keel ofzo vast zit/zat!! :S
Beetje eng.. We houden in ieder geval de denneappels uit zijn buurt- daar is ie dol op! want voor het zelfde geld onze Twister daar een stukje van in zn keel vastzitten?

Ik ga maar eens naar bedje toe, want het is al 12 uur!

Liefs, :)

& BTW: Praten helpt! Vandaar de titel van vandaag!! Ik spreek uit ervaring.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage