Flowergirl

.

maandag 8 juni 2009

Nog eentje vandaag..

..omdat ik me gewoon helemaal niet lekker voel!
Ik zit zeker niet lekker in mijn vel en ik ben het helemaal zat.
Mijn hoofd denkt dag en nacht aan eten. Wél eten, niet eten, wel eten, niet eten.
Arghh!
Het komt er de hele tijd maar op neer dat ik super afwijk van mijn eetschema van de dietiste.. Ik eet wel wat er op staat, maar kots dingen weer uit en vreet nog meer dan nodig!
Ik word er gek van!!
Ik heb ook mn ouders nog niet verteld dat het uit is en dat de vakantie anders wordt dan geplant en ik weet niet hoe ik het moet gaan vertellen..
Denk dat ik het morgen maar probeer, maar ik wil eerst met mijn psych praten..
:(

Life is gewoon eventjes heel erge klote op dit moment.

Ik heb zo'n zin om een vrolijke, spontane en sportieve meid te zijn, maar het lukt niet. Alles draait om eten bij mij. Álles!
Waarom kan ik niet gewoon normaal doen? Ieee..

Nou, tijd voor 24 kijken!!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage