Flowergirl

.

zondag 7 juni 2009

"Brabbel the shit out of my head! "

Het gaat gewoon niet goed allemaal..
ik smokkel met eten (lees; per tosti 1plakje kaas minder en de boter zoveel mogenlijk er afhalen, chocomelk uitkotsen, blablabla)en ik doe soms weer moeilijk aan tafel, etc! Gister een vréselijke bui.. Ik kan de mail naar een vriendin wel kopieren en onder aan deze blog toevoegen- heb geen zin om het weer allemaal te schrijven!Mn ouders worden er helemaal gek van en ik ben een zware belasting voor ze. Mam strest nog meer dan ze ooit deed en als ik naar ze kijk zie ik een vreselijke vermoeidheid in hun ogen.. Een vermoeidheid die Anne wordt genoemt wel te verstaan!
Mam kan steeds elk momen in een huilbui komen of opeens heel boos zijn op alles en iedereen.. En papa ligt het liefst de hele dag in bed en niks te doen -wat er voor zorgt dat mam het gevoel heeft overal alleen voor te staan.
Ze kijken op tegen de vakantie die over 16 dagen is, omdat alles altijd alleen maar om mij draait & omdat onze hond nog niet zindelijk is. Ook mijn scheuld; als ik niet was zoals ik ben dan hadden we helemaal geen hond gehad! Die poeperd is dus wéér een zorg extra en dat komt door mij.
Nou, volgens mij houdt mijn familie het bijna niet meer uit in ieder geval & ik voel me schuldig, heel schuldig! Gelukkig heb ik mijn psycholoog nog waar ik mee kan praten elke weer, maar het probleem is dat ik geen kampioen ben in praten.. Zeker niet op zn noors.. dus elke keer als ik daar ben voel ik me straal voor lul staan en het voelt vaak alsof ik zomaar iets verzin of uit een boek lees of weet ik veel! Bullshit dus alleeen.. Geen enkel zinnig woord. Wat moet dat lieve mens wel niet van me denken? "Tss, dat kind heeft geen eetstoornis, neee. Ze is gewoon psychisch gestoord en vraagt om aandacht or something"!

CRAP.
Hier de mail naar een vriendin, sorry voor mn taalgebruik!

>>Ik heb het echt HELEMAAL gehad nu!! Kan er verdomme niet meer tegen!
Het enige wat ik kan is mn ouders aan het huilen maken en anders boos of totaly PISSED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GODVER DE GODVER DE GODVERRRRRRRRRRRRRRRRRRR alles zou zoooooo veel beter zijn als ik er niet was geweest.. ECHT!
Net met eten was ik gewoon weer een MEGA KLOTE KIND natuurlijK!! Mensenkinderen!!! we hadden -goh, verrassing!- super moeilijk KUT eten vanavond ; lees schnitzel met ham en kaas!!!!!!!!!!!!!!! en dan kom ik er ook nog eens achter dat ik potverdomme 70gram aardappel moet eten ipv de 50gram die ik elke keer rekende!! Dus dat zijn 20 klote calorien meerr!!!!
En ik wilde het dus NIET eten- wel de groente, die at ik op- en ik bleef dus zitten KUT te doen en met mijn handen voor mijn oren en die dingen weet je wel.. toen was de rest van de fam allang klaar met eten en mn moeder begon maar weer te zeuren van "wat wil je hier nu meer berijke, hè? opgenomen worden in het ziekenhuis, kramp in je spieren, afvallen?" ARGGGGGGGGGG ja wEET JE WAT IK DAN DENK ?! -JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AFVALLEN EN VERDWIJNEN. WEG HIER UIT DEZE KUT WERELD WAAR IK TOCH ALLEEN IN DE WEG LOOP VOOR IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
maar dat zeg ik niet, duh. Dat berijpen ze allemaal niet! uit eindelijk heb ik ALLES naar binnen gepropt, maar ZEKER NIET VOOR MEZELF, maar omdat mijn moeder iedereen begon te verbannen (wtf, is dat wel nederlands?!) "KLOTE KIND, KLOTE HOND, KLOTE GRASMAAIER, KLOTE ALLES!! riep ze opeens keihard omdat de grasmaaier het niet deed (right, volgens mij snapt ze gewoon niet hoe ie werkt!!!!!!! nieuw ding..)!
IK WORD GEWOOON HELEMAAL GEK VAN ALLES. Wel eten, niet eten, honger hebben, vol zitten..
Ik wil gewoon keihard wegrennen van mezelf. heb je dat gevoel ook wel eens?
Ik pas gewoon niet in dit verdomte kut lichaam!!!! soms denk ik ; FIJN ik ga eten en ik hou er NOOIT meer mee op. Ik ga nog DIKKE worden en alles zal me een WORST schelen!!!!!!!!!!! GEWOON GEWOON. PUNT. Wie hou ik voor de gek?
Ik snap geen ene fuck van mezelf!!! natuuuuurlijk dat NIEMAND anders snapt wat ik voel en bedoel, ik snap het zelf niet eens. wat had ik verwacht?!
Ik doe verdikkeme moeite om de keukenkastjes niet te plunderen van alles wat los en vast zit wanneer iemand even niet kijkt, en tegerlijkertijd wil ik niets geen eten in me hebben! Alleen de gedachten al om die troep in mijn buik te hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! word er nietgoed van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik wil niet eten, ik wil niet maar een half uurtje per dag mogen bewegen, ik wil me niet gedragen als een kleuter die haar zin niet krijgt en ik WIL me niet moeten gedragen alsof ik 80 ben of invalide en niet kan lopen of zomaar eventjes haar kamer kan stofzuigen, want neeeeeee dan verbrand je calorien! ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Naar nederland mag ik, maar wel onder de voorwaarde dat wanneer ik iets "actiefs" ga doen dan moet ik een heel flesje met voedingsdrank drinken en 1 ding heeft wel 400 kcal !en dat is dan voormaar 1 uurtje!!!! + nog een uur = 2 flesjes!
AAAAAA ANMEHOELAAAAAAAAAaa
dat gaat nooooit lukken!
KLOTE KLOTE KLOTE LEVEN!
<<

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage